Paranormal activity faaalsk

Datum: 2010-04-21 Tid: 13:44:18
Jag har alltid trott att paranormal activity har vart en verklighetsbaserad film. Men när jag och Johanna satt och pratade om den filmen i skolan så kom vi in på att prata om slutet i filmen, jag har laddat hem Paranormal activity via internet och hon har hyrt sin film och sluten är helt annorlunda. I min film dog båda två och i hennes film dog bara killen och det stod att tjejen försvann och aldrig hittats igen, så redan då förstod jag att den inte är sann för dom kan ju inte göra två olika slut om dom dör i ena slutet?

Filmen under bevisar ju också att den inte är sann. Har också hört att dom ska göra en tvåa på filmen, hoppas det för den första är ju grymt bra även fast den inte är sann!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback