Puss och kram

Datum: 2010-04-26 Tid: 16:50:14

Blev ingen solning igår, såg att simhallen stängde klockan 13. Så jag stannade kvar hos Markus och vi gick upp till ica, köpte lite mat till mig eftersom jag inte ätit nått på hela dagen, kolla sedan film hos honom sen gick vi hem till mig och chillade, kolla en till film sen blev det sussa kudden vid 11. Solade idag efter skolan istället med min kära Hanna, så underbart skönt! Tänkte sola onsdag och torsdag också. Efter solningen blev det hem till grannen Rebecka som hjälpte mig med matten, kan behövas nu till nationella proven som kommer om 16 dagar, puh..  Och imorgon blir det Uppsala med Hanna för att handla någonting att ha på sig till sista april sen har vi bestämt att äta på Cupido, myyyms :)

pusss


Kommentarer
Postat av: hanna

kram och puss

2010-04-26 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback