Snurrig skalle

Datum: 2010-04-21 Tid: 23:16:37
Markus gick precis, och jag har precis kollat klart ett avsnitt av "Ponnyakuten" jaja, låter barnsligt men det är så sjukt kul att kolla på alla hästar som lär sig hantera sina rädslor osv! Och jag blir riktigt sugen på att börja rida igen :)

När jag var ut och mötte Markus så stod vi och pratade en stund nästan vid ankaret, så skulle vi börja gå hem och allt svartnade framför ögonen, har gjort det hela dagen när jag ställt mig upp.. Men kunde knappt ta mig hem för allt svartnade efter bara 5 meter man gick, tillslut börja allt snurra så jag spydde två gånger. Men kom iallfall hem efter ett tag och då blev det två ipren och sängen. riiktigt skumt att det blev sådär :S

Kommentarer
Postat av: EmLu

doktorn!

2010-04-22 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback