Box?

Datum: 2010-08-26 Tid: 11:59:55
Igår kväll gick jag som sagt till Markus, la oss och kollade fångarna på fortet, tände ljus, gjorde te och käka chips. Fyy så mysigt :) Sen gick vi hem till mig och la oss på en gång i sängen och somnade ganska fort efter det. Idag var jag till skolan för en lektion. Och nu då? Har ingenting att göra och min cp data funkar ju inte så kan inte lägga mig för att kolla film eller så heller.. Känner att min blogg börjar bli taskigt dålig, speciellt nu när inte min egna dator funkar för då kan jag inte lägga in bilder heller :/

Fick även tillbaka mina skattepengar idag med, som dom råka dra från min lön. 900 kronor, alltid något ;)

Btw, är bra sugen på att börja på boxning här i sporthallen på torsdagar. Nånting nytt som tydligen börjar nu i September. "Box är träning med slag och sparkar på mitsar (slagkuddar). Passet är boxnings- och kampsportsinspirerat och innehåller både styrkemoment och konditionsträning. Vi arbetar mestadels i par och turas om att slå med hanskar mot mitsar. Träningen avslutas med en ordentlig stretch för hela kroppen. Box passar nybörjare som vana och tekniken gås igenom vid varje träningstillfälle. Du bestämmer själv hur hårt du vill träna!"

Verkar riktigt roligt, men bara jag som är sugen? Vet inte riktigt om jag vågar gå på dedär själv, troligtvis inte :/

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det där är jag också riktigt sugen på:)

2010-08-26 @ 15:05:47
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: EmLu

Jag vill fightas med dig ;D

2010-08-26 @ 22:31:19
Postat av: gabs

lät fan kul! hur mycket kostar det? jag är på om det inte är mega dyrt. pank u know heheheh

2010-08-27 @ 18:50:19
URL: http://gabskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback