Fin onsdag

Datum: 2010-08-05 Tid: 03:29:58
Kom precis hem och har lagt mig i min varma sköna säng, häärligt! Imorse blev det en frukost på hembageriet med Hanna, och lite fika på det, awesome! Och nu på kvällen har jag vart med Linn, Markus och Ekkah. Var hem till Ekkah först för han skulle duscha osv, så vi satt och dryga vid hans dator, hahah gud så vi skratta! Efter det blev det en roadtrip till Uppsala, hem och hämta våran bil och sen snabbt in för lite mat, gottttt :)
Hem och sen vidare upp till Simbadet för att träffa Emelie och allt annat folk som var där på kräftskiva och bada tunna, trevligt trevligt! Nu är klockan halv 4 så känns som att det är dax att sova faktiskt, och med det vill jag säga GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback