Min helg

Datum: 2010-08-09 Tid: 07:00:20
Förlåt för dålig uppdatering men har liksom inte haft tid riktigt.

I Fredags satt Jag, Patrik, Markus, Tobias, Jocke och Adde hemma hos mig, ute på altanen och drack. Tände massa ljus, satte på musik, åt chips och spelade kort, hur mysigt som helst! Sen gick vi vidare till Simbadet och kollade, eftersom det var pubkväll där. Träffade på folk, satt och pratade lite sen gick vi hem till Markus vid 1 tiden när det slutade :)

I Lördags var vi bjudna till grannarna. Lekte lekar, åt räkor/kräftor och sen åt vi mat på det. Hur gott som helst! Hem och börja göra iordning sig ordentligt och sen vidare till Tim där det var massa folk, mycket trevligt. Sedan vidare till Eldfesten vid 10 tiden, gick och kollade Calle Kristiansson som sjön och fick även hans autograf på armen, wohoo ;) Efter alla fyrverier osv gick Hanna och jag vidare till discotältet för att shaka loss som fäään. Låter som att alla hade roligt där inne? :D  Vid halv 2 gick Markus, jag och Gabriella och köpte varma toast och sen gick vi hem i regnet och kröp ner i en vaarm säng, verkligen lyckad kväll!!

I Söndags sov Markus och jag i stort sett hela dagen, vid 4 gick vi över till grannarna som bjudit över oss på resterna som fanns kvar från igår. Sedan hem för att duscha och fixa iordning sig, för att sedan dra till Eldfesten igen. Mötte upp Hanna och Tim, satte oss för att kolla Zilla och Totte mfl. Gick och köpte chips, popcorn, korv, läsk och allt som hörde till, göör fint. Och eftersom det var 75 års jubileum så hade dom gjort en del extra grejer, hur fint som helst :) Sedan hem till Markus och kolla klart på en film sedan tidigare.

Det var nog allt, hoppas ni orkade läsa ;) Bilder kommer sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback