Mobil blogg

Datum: 2010-08-24 Tid: 22:20:09
Hej&hå! Mitt internet på min data har slutat fungera, ovanligt? Nej! Så måste lämna in heja jävla datan på lagning :( får blogga så gott det går här ifrån mobilen. Hur som helst så var det min första skoldag igår och var även där idag, än så länge går det hur bra som helst! :) och imorgon ska vi egentligen vara i östhammar men slipper det så vi ska ha lektion på bruks istället, hur skönt som helst! Juste, idag köpte jag även en skinnjacka på cias affär, det var på tiden och jag är nöjd med den också :) nu på kvällen var jag och markus ut och träffa patrik och hanna, kolla gamla kort och videoklipp från hannas mobil, förra året.. usch vad man saknar :( fick även mina chili burn tabletter idag, äntligen! Väntat på dom drygt en månad nu. Ni vet på paows blogg gör ju hon reklam för dom så självklart blev man inspirerad av att prova på det med så får se hur dom fungerar, om man blir smalare och slankare ;) jaja, nu blir det läggdags för min del. Puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback