Myys

Datum: 2010-08-12 Tid: 23:59:18

Nu tror jag att jag packat klart allt och har även städat mitt rum idag. Efter Markus kom hem från jobbet åkte vi till grillen och käka mat, eller vi tog med maten hem till mig och satt ute på min altan i solen och åt, huuur mysigt som helst vill jag lova!
Sen blev det duscha och sen ut för att träffa bästa Hanna, satt och prata massa, gick till affären och handla osv. Kommer sakna henne massa, kommer sakna alla mina bästa! Men det är ju trotsallt bara en vecka :)

Vid 10 blev det hemgång med Markus, gjorde te och smörgås, satte oss i soffan och kolla tv. Nu ligger vi i sängen och ska snart sova fast jag inte är ett dugg trött, lalalaaa :)

Uppdaterar mer imorgon innan jag åker :D:D:D:D

KISSSSSSSSSSS


Ingenting utan er <3


Kommentarer
Postat av: hanna

åååå lilla princess. kommer sakna dig med, så jag vet inte vad!

2010-08-13 @ 09:05:28
Postat av: gabs

<3

2010-08-14 @ 14:19:05
URL: http://gabskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback