Torsdag, ye

Datum: 2010-08-12 Tid: 13:42:53
Nu har jag snart packat klart alltihopa, skönt att ha det gjort! Längtar som en dååre till imorgon, fyfan va jag ska bli neger denhär veckan, heelt otroligt :D

Ikväll blir det köpa gott och kolla på en bra film med älskade, för vi hinner ju inte ses imorgon, eftersom han åker iväg och jobbar klockan 6 på morgonen och kommer inte hem förrän halv 5, och då sitter jag redan på Arlanda. Planer går klockan 7 på kvällen dit och klockan halv 11 på kvällen hem.

Nu ska jag kolla lite bloggar, läsa ut min bok "känn pulsen slå", ta en dusch och sen gå över till Markus.

Uppdaterar mer ikväll om jag får tid, annars imorgon bitti. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback