yooo

Datum: 2010-08-29 Tid: 20:23:23
Fredags: Åkte in och handla kläder, sen blev det äta på grekisk restaurang vid ån, huuur gott som helst! Sen blev bio med Markus, Hanna och tim som sagt. Kollade på grown ups, helt okej, men humor filmer är jag inte så jätte mycket för. Var hemma till tolv och då var det hem och lägga sig på en gång eftersom jag skulle upp 5 timmar efter för att åka till bakluckan med mamma, vi sålde alla gammel mormor prylar. Åkte hem vid två när det slutade och sov en stund, sen kom Gabriella ner till mig för att färga min otrooliga utväxt ;) Sen blev det börja fixa sig och åka till Felicia för att börja dricka. Mycket folk och bra stämning, ohja! Vidare till folkan där vi dansa järnet. Sen vidare till Emelie på "Efterfest" men blev inte riktigt det, så jag och Jempa åkte hem till mig och sov, somnade runt halv 4. Men jag måste bara säga FYFAN VILKEN BRA KVÄLL!! Roligaste på länge faktikt. Idag var jag, Markus och Jempa till grillen och käka, det satt inte fel alls. Sen har vi bara legat på soffan och degat hela dagen. Nu på kvällen var jag ut för att träffa Hanna en sväng och nu sitter jag hemma hos Markus igen. Ska kolla "Till vildingarnas land" hoho. Måste bara säga att min dator funkar igen, var bara ett litet fel som gick att fixa hur lätt som helst. Bilder från helgen kommer senare! puss

Kommentarer
Postat av: Addispe

A very nice site keep it up. Regards

2011-06-07 @ 09:19:04
URL: http://addispe.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback