Fucking schoool

Datum: 2010-06-01 Tid: 17:08:13
Redovisade på Svenskan idag, var tvungen att göra det för att få godkänt! Det gick bättre än vad jag trodde.
Hade prov i matten och fick tillbaka Nationella, 6 poäng och 20 var godkänt? Vad har jag i huvudet? Är jag verkligen så segtänkt? illa.. Så nästa år gör jag om hela matte kusen, åhh!
Hade även Engelska prov idag, gick inte heller nå vidare, så blir nog göra om hela den kursen också eftersom jag har fått hem IG varning där. Jaja, bara samla krafter och ta nya tag nästa termin :)

Snart kommer min gosunge hit och förhoppningsvis gör mig på bättre humör! puss

Synd att jag inte är lika grym som killen på bilden och har iphooone


Kommentarer
Postat av: hanna

åå :( men du fixar det nästa år vännen, det vet jag!

2010-06-01 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback