Lördag, Söndag

Datum: 2010-06-21 Tid: 01:54:37
I lördags fråga Hanna och Johanna mig om jag skulle med till Öregrund och dricka men hade ingen vidare lust att åka ända dit utan dricka så jag gick hem till Claes en stund istället, med Markus. Men det varade inte länge, gick och la mig vid 12 tror jag, världelös lördag!

Idag har jag legat och kollat film med Markus hela förmiddagen, gosat lite med hans nya hund, så jääkla gullig!!
Sen gick jag ut, träffa Johanna och prata lite med henne, sen kom Emelie och hämta mig så då var jag med henne och Lisa ett tag, träffa lite folk.

Nu på kvällen har jag spelat fotboll med Patrik, Adde och Markus och Patrik råka sparka sönder en fönster ruta, det var bara att skena det, ajaj!

Bilder på hunden och lite annat kommer nog in imorgon. Nu blir det natt mat och film :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback