Svar på tal?

Datum: 2010-06-22 Tid: 00:14:31



Jag vet att äcklig tjej är med på min header och jag får ont i magen bara jag tänker på det, MEN kan någon vara snäll och fixa min header så vore det jätte snällt för jag vill ha bort bilden ganska fort!


Nu på kvällen har mamma, jag, Emelie och hennes mamma vart på bilbingo i film, men vann ingenting.. Tror inte man ska åka sådär tätt inpå, för då blir det ingen vinst.

Sen var jag ut och träffa underbara tjejer! Först Johanna och Hanna och sen Emelie och Lisa, wonderful ;)

Skulle lägga in lite bilder på datan och ladda upp här i bloggen men då upptäcker jag att mer än hälften av mina bilder och videoklipp har försvunnit från mobilen, åhh så less jag blir!


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

bella fixar! :D

2010-06-22 @ 01:23:54
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback