Torsdagen före studenten

Datum: 2010-06-03 Tid: 21:15:04
Shit vilken lång dag det har vart idag känns det som. Markus och jag vaknade vid 9, klev upp och åt frukost. La oss i sängen igen, kolla gamla Paradise hotel avsnitt från 2004 då Natacha är med ni vet ;) Va upp till ica en sväng och handla lite, ätit mat i määngder, mamma gjorde en jätte god smörgåstårta nu på kvällskvisten, godare smörgåstårtor går inte att hitta!

Vad har vi mer gjort?...   Juste, Markus har hjälp mig trassla ut lite hår, limmet fastnar lite ibland. Har även bränt skiva till pappa som han ska ha imorgon. Har väl mest segat tror jag, har inte kunna vart ute i solen för då hade nog febern bara gått upp :(
Har så jäkla ont i halsen att jag knappt kan svälja längre.. fuuuck! Och alla dessa mucoangin, bafucin osv, som ska bedöva halsen? puh, vilket skämt. Fortsätter att köra på min alvedon och ipren ja. Tur att jag har min snutt som kan hjälpa mig med allt, min lilla " mini slav" thihi.

Imorgon blir det till Gimo, för bror min tar studenten. Sen blir det mat här hemma med släckten. Och om jag inte blir sämre än vad jag är nu så blir det även Öregrund med bra vänner :)


Kommentarer
Postat av: markus björklund

Jag har faktist hämtat bord stolar o sånt också sen ställt upp allting ;)

2010-06-03 @ 21:18:33
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

åååh, vart har du fått tag på paradise? :o

2010-06-03 @ 23:21:14
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback