Midsommar

Datum: 2010-06-27 Tid: 23:16:03

Förlåt för dålig uppdatering, jag skäms..

I onsdags var jag till Uppsala med mamma, lillebror och Markus. Blev ett par skor, svarta tunna leggings, ett linne och en hög kjol. I torsdags var jag till Uppsala igen med Markus, blev ett par glittriga leggings, ett par byxor från Gina, en klänning från Gina, en från MQ och en från bikbok, och det blev även en bikini, dock var bikini överdelen för liten så jag får åka in och köpa en ny lite större!

På tosdag kväll var vi ut med traktor och kärra, nån tradition som vi och våra grannar har. Plocka björkris och blommor. Åkte hem till dom efter och fika, spela kubb, bada och basta.

I fredags kom det folk hit och käka midsommar mat, bla Josefine var här så vi börja dricka och gick till bussen, mötte Johanna, Hanna och Gabi där. Åkte till Öregrund på någon förfest sen blev det ner på "stan" och träffa allt folk. Trevligt trevligt! Sen blev det till Markus stuga i Östhammar och sova där.

Lördag så kom jag hem vid tre, slängde i mig en pizza och sen börja fixa sig och dricka igen. Hem till Emelie Lundgren med Hanna och Markus. Vidare till folkan för att dansa och träffa folk. Sen blev det ut en sväng på natten med roliga filurer. Också en riktigt trevlig kväll :D

Ute och plocka björkris och blommor, Markus och Pontus körde en mini traktor ;)




Klänningen från MQ har jag på mig här och skorna är från Din sko som jag köpte i onsdags.


Förfest i Öregrund


Jag och Josefine


Markus och Hanna utanför Emelie


Jag och Hanna hemma hos Emelie. Klänningen från bikbok och leggingsarna från MQ har jag på mig där.


I Öregrund


Jag och Emelie i Öregrund


Kommentarer
Postat av: Theodorkaroline

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-29 @ 15:37:33
URL: http://theodorkaroline.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback