Allt och lite till

Datum: 2011-04-05 Tid: 17:50:27

Vakna imorse med halsont och lite småfeber, så blev hemma från praktiken idag.
Så istället har jag pluggat körkort väldigt mycket, och även förberedd en del av mina och Markus hemlisar ;)

Måste bara säga att jag fått 7 veckors sommarjobb av praktiken jag är på nu, wohoo! Pengar pengar!! Känns skit bra :D

Ikväll blir det träffa Gabs en stund, och ska försöka att inte smitta henne med min hals :(
Ska försöka komma iväg till praktiken imorgon, känns inte bra att vara hemma såhär..


Förresten måste jag säga att teatern var GALEN BRA, inte skrattat så mycket på länge måste jag säga :D
Och för er som inte sett filmerna "Småstadsliv" borde ladda hem dom!!
Här kommer lite bilder










Och så har vi ju grattat mamma också. Så hon baka smörgåstårta,
vill bara tillägga att ingen kan göra den bättre än henne ;) 
,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback