Hallelujah

Datum: 2011-04-11 Tid: 19:50:32
Heeej :) Igår sa jag att ja bara skulle ligga o sova hela dagen, men så blev det inte.. Istället va jag ute o övningskörde, stanna hos mina kusiner på en fika och va upp till Ica, färga håret på min lillebror och sedan var jag över till Gabi och spela kort o bara snacka med henne, hon är så fin lilla Gabi :)

Sen kom Markus till mig och då la vi oss o kolla big brother med min lillebror och vad vare jag sa? Klart Patrik skulle åka ut, och jag tror de var min röst till Rodney som avgjorde det hela? ;)
Sen var de bara kliva upp 06.15 idag och dra iväg till jobbet, har vart så sjukt segt på praktiken idag.. Har typ bara diskat o plockat upp varor hela dagen..
Efter det blev de hem till Markus för att äta pizza och sen gick vi ut på gården o röjde undan med hans familj, kratta överallt. Har precis kommit in och ska nog slänga oss på soffan snart skulle jag tro.
På lördag ska jag på 40 års fest med 70 tals tema, ska bli skitroligt. Men nå tips på vad man kan ha på sig? Tänkte åka in till stan imorgon och föröka hitta nånting :D
Ojoj, mycket text på en och samma gång. Peace out

Kommentarer
Postat av: Johannis

Var de under 70talet man hade bervärmare? isåfall måste du ha det!!! i någon rolig färg :D och såklart färg-glada armband och örhängen. Fan så snyggt! :)

2011-04-11 @ 21:56:02
URL: http://johannaawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback