Ladyyy

Datum: 2011-04-07 Tid: 17:51:51

Heeeeej. Igår var jag hemma från praktiken igen, men kände mig inte helt hundra. Men idag gick jag dit, seg dag som tusan, har mest fått diskat och städat, booring.. Måste även försöka hitta en ny praktik plats som jag kan vara på dem 4 sista veckorna, som är inom servering. Frågan är vart jag ska hitta en sån plats? Har varken ork eller lust att sätta mig leta nytt, vill va kvar på min praktikplats som är nu :/


Ligger nu i sängen och har skit ont i magen, känns som att jag ska spricka för jag ätit så mycket idag, varför ska det alltid bli så? Därför har jag nu bestämt mig för att äta lite nyttigare, och jag ska verkligen försöka den här gången, för dehär håller fan inte!!!

Har även ringt och bokat en till körlektion i Östhammar till nästa torsdag, enda tiden som fanns kvar innan uppkörning!! uhuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback