Onsdag 13/4

Datum: 2011-04-13 Tid: 17:55:57

Idag har jag vart på praktiken, har gått super bra. Tiden har gått fort som tusan, har gjort pannkaksmet, gröt, kokat ägg, plockat upp varor från beställnings listor, gjort kaffevagnar m.m. serverade även mat till gamlingarna för första gången, gick skitbra!! Så det har vart as rolig dag med galet bra arbetskamrater. Fick även sluta en timme tidigare för jag är sjuk, hosta så mycket så jag fick huvudvärk :/


Igår var jag förresten till stan och handla 70tals kläder, kommer bli asbra dedär :)

Imorgon ska jag på övningkörnings kurs i Östhammar, hoppas de går bättre imorgon är va det gjorde sist..


Snart kommer min älskling hit och då ska vi smida ännu mer planer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback