Söndag 3/4

Datum: 2011-04-03 Tid: 12:23:16
Heeej!! Hoppas allt är bra med er. Tänkte bara skriva lite vad jag gjort i helgen.

I fredags var jag hemma från praktiken för att övningsköra hela morgonen med min pappa, och vid ett åkte jag till Östhammar för att ta en körlektion där, vilket gick mindre bra.. Efter det träffa jag Hannah i Östhammar och tog en liten walk med henne ;)

På kvällen kom Markus, Hanna och Tim hit, kolla big brother och spela spel :)

På lördagen åkte jag och Markus in till stan, fick med mig lite grejer hem, men fanns inte så mycket som jag hade hoppats på. På kvällen kom släckten hit för att gratta mamma som fyller år på måndag. Sen var jag iväg o träffade Johanna, vilken var vääldigt länge sen sist, satt vid datorn och kolla tv mest :D

Idag ska min familj + älsklingen på teater i Uppsalas konserthus. Ska kolla på "Småstadsliv" vilken kan bli skitroligt tror jag ;)

Imorgon är det praktik igen som gället, puh.. Saknar redan skolan :(

Pusss

Kommentarer
Postat av: markus björklund

teatern var dunder mannen, dunder! :D

2011-04-04 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback