Ansiktsmask

Datum: 2011-08-25 Tid: 15:52:29
Helluuu. Idag skrev jag teori prov i Gävle vilket gick åt helvete, tre poäng ifrån.. Bra less nu!! Imorgon kör jag upp i Gävle och hoppas på att klara det iallafall!!

Nu sitter jag hemma hos min plutt, han är på jobbet men kommer snart hem. Har gjort ungstekt falukorv som står i ugnen, så han kommer nog bli glad eftersom han tjatat om det ett tag nu :) Har även fått hem alla the hills serier som jag hade tänkt sitta och nöta ikväll, nicee!

Beställde även hem ett par låga vita converse häromdagen som kom hem till mig igår, men dem var för stora så måste skicka tillbaka dem och ta en storlek mindre, jäkla krångel :/

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och hoppa in i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback