lägger ner för ett tag

Datum: 2011-08-07 Tid: 19:12:23

Lägger ner bloggen några dagar, eller veckor? Har aldrig tid att skriva här :(

Var iallafall ner till vårdcentralen och det var ett virus som gjorde att jag blev sjuk till och från hela tiden, och det kunde hålla i sig i några veckor till och det gick inte att bota. Fick iallafall ny hostmedicin!

I torsdags käka jag och min pluttisThai mat i Uppsala, supergott!! Var i Öregrund fredag, lördag och träffat massa roliga folk och dansat röven av mig, sjukt bra dagar. Igår innan Öret grilla vi även hos mig, min familj plus Niklas.. Mys :)

Idag är en bakis dag så jag och min plutt har bara legat i sängen och soffan hela dagen, laddar inför imorgon då jag ska köra upp i Gävle, snälla håll tummarna för mig nu!!!

Återkommer när jag har tid igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback