Länge sen nu

Datum: 2011-08-01 Tid: 22:28:09
Förlåt för dålig uppdatering mina kära läsare. Har inte orkat lagt ner någon energi här, har knappt suttit vid datorn alls den senaste veckan.

Har inte tagit några bilder alls, men kan väl iaf berätta i korta drag vad jag gjort.. Har iallafall vart med min plutt varje dag i två veckors tid nu. Har vart på gräsö med Emelie och Henko, har druckit i Öregrund två gånger, har jobbat, vart på bio, haft myskvällar med god mat, åkt båt och fiskat, shoppat i Gävle, skrivit körkortsprov men kugga mig med två poäng, träffat fina vänner, färgat håret som blev katastrof, förlängde naglarna som också blev katastrof.. Jaja, det är väl vad jag har gjort iallafall :)

Ska jobba tis, ons och tors, sen blir det antagligen Öregrund några dagar efter det!!

Återkommer så fort jag har tid igeeen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback