Fre-Tis

Datum: 2011-08-17 Tid: 11:26:32
Jag vill blogga, jag vill ha mina fina läsare kvar. Men vet inte vad jag ska skriva? Har inga bilder för jag har ingen kamera..

Det blir bara en massa tråkig text, men det får väl duga för er skull, flera som tjatat på att jag ska blogga mer nu så!

Jag jobbade hela jäkla helgen, eldfesthelgen!! Så i fredags blev det lugnt, åkte till Uppsala med Hanna, Tim och Niklas, kolla bio, shoppa och käka på Tzatziki. Jag valde bio (Nawals hemlighet) och vi gick därifrån efter en timme, dåligaste filmen jag sett!





I lördags jobbade jag, hem för att fixa mig lite snabbt och sedan kom det massa folk hit på förfest, drog till simbadet vid 10 för att gå på eldfesten. Kom hem vid halv tre, helt okej kväll :) Men upp sju igen för att jobba, den längsta och värsta dagen jag varit med om, det gör jag aldrig om!! Sen var det bara hem o byta om för att gå på eldfesten igen och bla se Sanna Nilsen med Niklas, Hanna, Tim, Mia och Claes. Upp sex dagen efter för jobb, mitt sista pass där, wohoo!!


Sov hos älsklingen till tisdagen, han åkte iväg för jobb och jag började klockan tio för att städa hans lägenhet, var inte klar förrän fyra med allt. Maten stod klar tills han kom hem också, snäll tjej?! :))

Träffa Gabsi, Tess och Hanna på kvällen, fina flickor!!

Är hos Niklas nu med och han jobbar, så ska väl försöka plugga lite körkort och ikväll ska han bjuda mig på middag i Tierp eller Björklinge tror jag han sa :)

Nuuu får det räcka med text, ha det bra gullisar!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback