Catchinggg

Datum: 2011-02-22 Tid: 11:59:16

Nu har jag vaknat, ätit frukost och kollat första avsnittet från "stylisterna" på kanal 5.

Igår var jag som sagt med Hannah, gick hem hit o snacka lite, satt vid datorn. Sen kom Emil, Markus o Jani hit o hämta upp oss. Åkte runt lite, sen kom jag på att vi hade fyrverkerier kvar hemma sen nyår, så då åkte vi hem o hämta dom, åkte till Shell macken o börja smälla. Så kommer de en gubbe från bilaffären där. Och precis då har jag lagt ner en raket på marken, som riktar sig mot honom!! Men åker in i fönstret på bilaffären. Så han kommer ut, börjar skrika och säger " NI KAN JU FÖRFAN INTE SKJUTA PÅ FÖNSTET!" och "DET ÄR JU FÖRFAN BRANDRISK HÄR" Så vi drar fort som fan, livrädda, hahah!
Så ställer oss bakom konsum o fortsätter smälla där istället. Åkte och träffa Hanna utanför Tim också :)

Sen åkte Hannah hem vid 10 och Markus o jag åkte hem o la oss, bra kväll :)

Hörs lite senare dåå. pusselipuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback