Gluten och laktos allergiker?!?!?!

Datum: 2011-02-10 Tid: 13:19:33

Hej mina korvar. Hoppas allt är braaa!

Ville bara berätta att jag var till rasbo i tisdags och gjorde lite tester, och jag är tydligen gluten OCH laktos allergiker. Kill me?! Gjorde samma test när jag var typ 13, och då visa det samma sak, men jag brydde mig inte mer om det, eftersom jag inte hade nå större "sympomer" som visa på det då. Men nu har jag så ont i magen efter jag ätit så jag lägger mig direkt i sängen o vill typ.. dö eller nått. Jag får utslag på händer och i ansiktet, och jag blir ofta aggresiv, och har koncentrations svårigheter som man också kunde få.. Så på söndag börjar jag med dehär, kör stenhårt i två veckor och kollar om det blir någon förändring efter det. Om det blir förändring så kör jag självklart vidare!

Hur ska dehär gå? Bara äta kött, fisk, kyckling och sallad? Buhu..



Kommentarer
Postat av: hanna

nämen vännen :( va jobbigt... jag råkade visst ta bort din senaste kommentar också av nån anledning, vet inte riktigt hur det gick till. Men ja, om det blir något så kommer det bli himla mysigt och kul <3 tack för att du finns

2011-02-10 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback