Mycke braa helg

Datum: 2011-02-06 Tid: 19:11:14
Tjeeenare! Har haft en kanon helg, med massa skratt och bus. I fredags som sagt så åkte vi fyrhjuling och bob, Markus, Jani, Emil, Jag och Lisa B. Jääkla så roligt, alla flög av hela tiden :D Sen blev det en drive till Max för att äta lite, o Markus och jag drack lite vin i bilen. Väl hemma i Österby så åkte jag och prata med Johanna lite. Sen hem och sova.

I lördags åkte Jag och Markus ut med Emil och Jani, sladda och busa massa. Åkte runt hela kvällen, träffa olika folk. Hem till Markus en stund för att värma oss(?!) Emils värme på fötterna i bilen fungerade inte, så våra fötter var typ isbitar, hahah!! Hem vid två för att sova.

Idag (söndag) så åkte jag och min familj plus Markus fyrhjuling upp till aspbo, grilla korv och åkte på isen.
Har precis fikat och ska snart spela familjespel.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback