Söndag baby

Datum: 2011-02-13 Tid: 17:52:21

Idag har jag vart galet duktig. Börja städa mitt rum, fick lite hjälp av Markus. Sen gick han hem och då fick jag för mig att städa hela huset. Plocka undan, damma, damsög, plocka in tvätt i tvättmaskinen, plocka i diskmarkinen osv osv.. Så nu är det clean överallt! Efter det tog jag tag o plugga lite körkort som är väl behövligt eftersom jag snart fyller år och SKA ha körkort innan sommarlovet. Nu sitter jag och Hanna och pratar om peace and love, biljetterna ska bokas i veckan, längtaar!!

Snart kommer min älskling hit och kollar solsidan och sover med miig :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Gillar verkligen din bakgrund på bloggen, jättefin!:)

2011-02-14 @ 16:16:59
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

åååå vännen, längtar som tusan jag med! Hoppas det blir så bra som vi hoppas ;) vilket jag tror. Puss på dig min fina

2011-02-14 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback