2010/2011

Datum: 2011-01-02 Tid: 14:56:03

Tjaaaa! Nu är jag tillbaka, precis som jag lovat er ;)

Julafton: Min älskling sov hos mig på natten till julafton, gick upp och åt en rejäl julfrukost med massa gröt. Vid halv 2 öppna vi alla julklappar, och hur gälet var inte det? Blev riktigt nöjd! Gick hem till Markus efter det, kolla kalle anka och drack glögg med hans familj plus hans mormor och morfar. Jätte mysigt! Vid halv fyra kom min familj och plocka upp mig, åkte till kusinerna och käka julmat, öppna mer julklappar, spela spel och kolla sunes jul. Markus kom vid tio och sen blev det hemgång närmare 1 tror jag :)

Juldagen: Då gick jag, Hanna och Johanna till baljan och bada tunna, spela spel, basta och dansa. Bra kväll!! Sluta dock i kaos, blev lite för mycket av det goda ;)

Mellandagarna var jag med Markus, åkte in till stan och handla lite kläder och smågrejer till nyår. Minns inte mer vad jag gjorde? Var med vännerna antagligen.

Nyår: Tjejerna kom hem till mig, käka as god mat och spela spel, bla Sanning och koncekvens spelet som var super roligt. Gick till Markus en sväng vid 11 och kolla läget, kaos!!! Gick hem till mig vid halv 12 igen, kolla fina raketer sen in till mig igen, massa folk som dansa och hade det skoj! La mig vid 03.30 och somna med Markus. Roligaste nyåret jag haft kan jag iaf tala om ;)


Julafton




Hemma hos kusinerna på julafton


Baljan i simbadet






Nyårsafton


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback