Dag 9 - Något du är stolt över de senaste dagarna

Datum: 2011-01-19 Tid: 19:58:58

* Jag är stolt över att jag tagit tag i att plugga körkorts teori
* Jag är stolt över att jag klara av att servera gäster idag i skolan, för det var kaos
* Jag är stolt att jag våga ringa ung igår, för jag HATAR att ringa själv till någon (Ytterst sällan jag gör det, men igår tvinga mamma mig) och ja, det gick ju hur bra som helst!





Hahaha, Johannas byxor sprack visst lite idag.
Johanna innan " Fan va tajta dom är!!"


Kommentarer
Postat av: jw

hahahahhaha. "du har då fan inte banta" eeeh nej, det kan jag ju inte ha gjort ;) Men de var fan på tiden, byxorna var ju soppslut.

2011-01-20 @ 17:42:37
URL: http://johannaawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback