Knut 2011

Datum: 2011-01-16 Tid: 21:20:07
Tjaaa! Igår var det knut för oss Österbybor. Var hemma hos Johanna först, drack med fina vänner. Spela kort och sjöng singstar. Vid 10 börja vi röra oss ner mot folkan där jag hade det ganska roligt. Dansa och träffa massa folk. Vid halv 1 träffar jag på Emelie på dansgolvet, står och flamsar oss som VANLIGT, som vi är experter på och PANG så är min tand av!!!!!! FRAMTANDJÄVELN GICK AV PÅ MITTEN TYYYYYYP. Så jag blev livrädd, ringt till mamma och bad henne hämta mig på en gång, hehehe. Sååå.. förövrigt kan jag knappt äta eller dricka för det ilar i hela munnen, usch så ont de gör! Imorgon ska mamma ringa tandläkaren och jag hoppas få en tid så fort som möjligt, för nu börjar jag bli rädd, det lossnar fler o fler bitar från tanden, seriöst. Snart har jag ingen framtand kvar.. så med det vill jag säga... TACK EMELIE, TACK! ;)  


En bild på mig och Hanna, min mask är förövrigt lite liten, men vad gör deee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback