Stuga i Östhammar

Datum: 2011-01-06 Tid: 15:48:55

Heeej.

Ville bara berätta vad jag gjorde igår och idag.
Igår så kom mina tjejer hem till mig, fick äntligen träffa min saknade Johanna!
Vi beställde knut kläder, som jag tror blir kanon. Efter det blev det spela spel, och snacka en massa, käka pommesfritte med bea gjorde vi med, hehehe. Sen åkte jag hem till finaste och sov hos honom.

Idag klev vi upp tidigt för att åka till stuga. Gick med årets packning över hela isen eftersom de inte går att komma över på annat vis. Skotta av deras altan till husen och till gäst stugan, puh.. Nu har vi precis ätit mat och nu väntar jag på att Markus och hans pappa ska bli klara med fyrhjulingen så ska vi ut med den i mörkret, hihi. Sen blir det in igen för att äta kött och potatisgratäng, och sedan över till grannarna och dricka lite ;) Bättre än såhär kan det inte bli :D


Puss


Bilder från stugan sen i somras








Kommentarer
Postat av: hanna

åååå sommar

2011-01-06 @ 16:04:25
Postat av: hanna

<3

2011-01-06 @ 16:04:43
Postat av: Laramore ^^

Snygg header :D

2011-01-10 @ 19:10:39
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback