Bara vara din

Datum: 2011-07-19 Tid: 00:02:42
Igår fick det bli en bakis dag med min plutt, vi låg i sängen och soffan heeela dagen och bara flotta med massa mat och godis, lovely!!

Idag klev vi upp klockan sju för jag skulle ta körlektion i Gävle, vilket gick hur bra som helst. Har ny tid på onsdag också. Sen åkte jag tillbaka till honom och kolla film, laga god mat och myste massor. Åkte sedan till Arlanda där jag fick ta farväl av honom för en vecka :(

Har även hunnit med att sitta på akuten i fyra timmar idag.. Har så sjukt ont i magen och febern har kommit TILLBAKA... ÅH!! Så typiskt när man är ledig.. Undersökningarna och proverna hittade ingenting, evt stress? Hmm..

Imorgon ska jag ringa frisören och boka tid för slingor av hår, vill bli ljus!?!!!!

Tråkig blogg, har aldrig några bilder eftersom jag inte har någon mobil att ta med längre.. Hörs seeeen, dax att sova! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback