Dag 27 - Varför du gör denna lista

Datum: 2011-03-13 Tid: 20:52:12

Bra tidsfördriv och jag har så dåligt att veta vad man ska skriva om så dehär passar perfekt juu ;)

Har hjälpt Markus hela dagen att städa, satt upp ny rullgardin, ny gardinstånd, tvättat fönstret, bytt gardiner, rensat ur hans lådor, bäddat sängen, plockat undan kläder osv, så nu är det huuur fint som helst. Fast vi funderar på att möblera om också, isåfall gör vi det imorgon eller senare i veckan, får se hur vi gör :)

Det gick jätte bra för oss i skolan igår förresten, kom över 100 gäster dit och käka, jätte kul!! Bilder kommer så fort jag har tid att lägga in. Och den här veckan går jag bara måndag i skolan, sen är jag ledig resten av veckan, hääärligt! Ska plugga körkort som en dåre är de tänkt ;)

HÖRS SEN, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback