Från din gullunge :)

Datum: 2011-03-17 Tid: 17:16:56

MACKANBOOI HÄR!

Idag har jag vart hemma med Louise eftersom att jag är sjuk, har ont i halsen och kroppen så därför fick det bli en slapp dag för mig idag. Har bara legat i sängen och suttit lite vid datorn, hahah eller ja kanske mer suttit vid datorn än vad jag legat i sängen. Men iaf jag och "L" gick och tog en dusch vid ett tiden vilket var jätte skönt. Hon klädde på sig och cyklade upp till hembageriet "hemba" och träffade hanna och jag vart kvar hemma och bara tog det lugnt.
Sen ville hon att jag skulle möta henne så då tog jag cykeln upp till bruket snäll som man är. Vi satt inne på hembageriet och bara snackade och softade lite. Vi tog sen skilda vägar, Hanna & Tim drog hem till Hanna och jag o louie drog hem till mig. Vi har precis kollat lite utlandsresor men vi får se hur det blir med det.
Det var allt ifrån mig :)



///Ditt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Markus björklund

HAHHAAH jävlar så bra inlägg det där. Älskar't!

2011-03-18 @ 12:05:17
Postat av: Bubbelplastfitta

heh sjukt fin blogg alltså!:p

2011-03-18 @ 17:19:19
URL: http://bubbelplastfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback