Fredahihihi

Datum: 2011-03-25 Tid: 14:33:36

Var till skolan en snabbis idag på en kort svenska lektion som gick hyffsat bra. Sen var jag tvungen att skynda mig till bussen för ett besök hos tandläkaren i Alunda. Och ni som känner mig bra, ni vet att jag har en enorm buss skräck!! Var tvungen att byta buss och sätta mig på fyra olika bussar.. Men det gick bra, fick messa Emelie och fråga om jag skulle hoppa på där o hoppa av där osv, även fast jag vet att det blir rätt de jag gör, men jag blir ju så nojig.. Laga en tand lite snabbt och sen tillbaka till skolan för att göra lite projektarbete. Sen kom mamma och lillebror för att hämta upp mig, så nu är jag hemma och ska väl kolla lite OC och vänta på att Markus hör av sig, får se vad det blir ikväll :)


Vill börja rida igen, nån mer som är sugen på att börja med mig?!



Kommentarer
Postat av: hanna

åååååå jag vill också :(:(

2011-03-25 @ 16:05:42
Postat av: Jennifer

saknar det också som fan:O

2011-04-01 @ 10:03:24
URL: http://jenniferlundgrens.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kör ba!

2011-04-06 @ 19:06:45
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback