Halka, nivåkontroll

Datum: 2011-03-10 Tid: 17:53:42
Var ju som sagt till Östhammar igår och gjorde halkbanan och nivåkontroll. Halkan gick bra, var väldigt lärorikt måste jag säga. Och sen gjorde jag då nivåkontrollen för att kolla vart man ligger i körningen, hur många fler "kurser" man behöver ta innan man kör upp, och det gick aaaaasume! Han sa att det såg ljust ut för mig, och att jag inte behövde komma dit mer o ta fler kursen om jag inte behövde, utan köra lite mer hemma och öva på det han sa bara! Känns kanon bra :)

Nu är det bara pluggandet kvar, har läst ut boken men måste läsa hela en gång till för att kunna lära mig känner jag -.-


Jaja, nog om körkort. Ville bara berätta hur de gått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback