You go girl

Datum: 2011-03-30 Tid: 19:37:44

Tjenaaare. Förlåt för lite dålig uppdatering men har fullt upp om dagarna. Börjar 8 på morgonen och slutar 16, sen kommer jag hem, äter sover och sen hinner jag inte så mycket mer förrän det är dags att lägga sig i sängen igen.

Stortrivs iallafall på min praktik. Idag har jag bla fått baka. Det blev banan kaka och massa kladdkakor. Och arbetskamraterna är uuunderbara, man har så roligt med dem :D

Dock saknar jag redan skolan, då är det inte alls lika långa dagar.. men man kanske vänjer sig.

Har precis lega o pluggat körkort med Markus. Ska till Östhammar på fredag och ta en körlektion. Plus att mamma har bokat upp skrivning och uppkörning till mig nuuuuu, spännande! Men tänker inte säga till nån när, det får komma som en överraskning om jag nu skulle få kortet ;)


Ge mig sommar, och massa nya minnen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback