Hej baberiba

Datum: 2011-10-29 Tid: 17:38:37
Underbar dag igår. Älsklingen fyllde år, så jag baka tårta, cupcakes och en annan choklad kaka som blev jätte bra! Gick och sola sen kom mamma och lillebror o gratta, och sen kom Niklas familj/släkt, fika o hade det trevligt hela kvällen :)

Idag har vi vart till stan, köpte med mig tre tröjor och ett par bralls. Bestämde mig för att ha den nyinköpa blusen på mig ikväll och ska bara stryka den, och stryker hål... för hög värme :(  Men fick lösa de på annat vis, men de va ju sämst.. Sitter och väntar på skjuts till Alunda nu, ska hem till Camilla på inflyttningsfest plus födelsedagsfest, blir nog riktigt roligt! Sen blir det evt Bowlan, bra sugen på det iallafall :)

Jaja, återkommer imorgon med bilder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback