lovely life

Datum: 2012-01-04 Tid: 23:28:12
Vill verkligen blogga, tänker på det ofta men det finns ingen tid över även om jag har lov.. Fullt upp hela dagarna, stressa för ingenting och kan knappt sova om nätterna, plus att magkatarr och huvudvärk ständigt finns där.. Som dom flesta redan vet så är jag och Niklas mitt uppe i en flytt till vallonvägen, en fantastisk trea och takvåning. Så nu är det tapet letning och nerpackning från månkarbo och saker från mitt lilla rum prio ett, för den 1a februari får vi nycklarna :) Även om jag är sjukt stressad kan jag absolut inte låta bli att njuta fullt ut av livet. jul och nyår var kanon bra och mina fantastiska vänner är underbara!! Jag fick tillslut mitt efterlängtade körkort och tycker fortfarande att det är kul att köra. Snart knut, studentkryssning, studetskivor och såklart självaste studentdagen börjar närma sig och jag kan inte annat än längta även om jag inte har en aning om vad jag vill bli eller göra efter skolan, men sommaren är iallafall någonting jag verkligen längtar till!! Nu ska jag försöka sova med min älskling brevid mig. Ni får ha det så bra så hörs vi väl kanske om 4 månader igen ;) puss love!!

Kommentarer
Postat av: Johannis

Blogga mera skruttan!! :) Behöver ha någonting vettigt att läsa! <3

2012-01-09 @ 21:42:43
URL: http://johannaawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback